Specjalista ds. Roszczeń

nr ref. 8192-16; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Firma EBEC Sp. z o.o. sp.k.

Opis pracodawcy:

Powstała w 2012 roku jako połączenie zespołów ekspertów specjalizujących się nadzorem nad realizacją projektów budowlanych na każdym etapie, od koncepcji poprzez projekt i budowę, aż do kontroli projektu na etapie użytkowania, czyli jako szeroko rozumiany Project Management nad realizacją projektów przed, po i w trakcie użytkowania. Trzon naszego zespołu stanowią głównie inżynierowie budownictwa z długim i aktywnym stażem zawodowym. Nasi inżynierowie posiadają w swoim porfolio między innymi: uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie w każdej dziedzinie budownictwa lądowego, przynależność do Stowarzyszenia Inżynierów i Rzeczoznawców SIDiR (polski odpowiednik FIDIC), certyfikaty Biegłych Sądowych i Rzeczoznawców. Swoje doświadczenie nasza kadra zdobywała pracując jako Generalny Wykonawca lub jako przedstawiciel Inwestora na dużych inwestycji realizowanych głównie dla klientów z Unii Europejskiej, uczestnicząc między innymi w realizacjach budynków biurowych, hoteli i centrów handlowych jak: hotele i centra handlowe przy ul. Piłsudskiego w Łodzi dla Echo Investment czy Centrum M1 w Poznaniu. Obecnie, poza wymienionym nadzorem nad realizacją projektów, zajmujemy się wsparciem dla firm pracujących przy realizacji inwestycji w sektorze publicznym w oparciu o prawo zamówień publicznych czy o kontrakty powstałe na bazie procedur FIDIC oraz przy realizacji projektów OZE takich jak farmy wiatrowe, biogazownie czy farmy fotowoltaiczne PV. Świadczymy również usługi doradcze w zakresie wsparcia technicznego, przygotowania przetargów i zarządzania projektami.

Wymagania:

  • inżynier budownictwa, z min. 3 letnim doświadczeniem w realizacji projektów budowlanych, (opartych na umowach budowlanych) z doświadczeniem w zakresie:
  • kosztorysowania/ofertowania i rozliczania robót budowlanych
  • projektowania terminów i kontrolowania rezultatu różnicy w harmonogramach
  • sporządzania i analizowania harmonogramów robót budowlanych w oparciu o programy komputerowe typu MS Project
  • ze znajomością prawa budowlanego i umów o roboty budowlane
Mile widziana znajomość warunków kontraktowych FIDIC lub Prawa Zamówień Publicznych) oraz języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • analizy umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu zapisy umowy
  • rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy
  • analizę i ocenę odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi
  • dokumentację i kontrolę zmian, wystąpienia do Nadzoru i Inwestora
  • nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocenę należności
  • udział w negocjacjach, współpracę z działem prawnym
  • kontrolę korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
  • raportowanie, nadzór nad harmonogramami

Firma oferuje:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

Miejsce podjęcia pracy

Września/ Poznań

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę, kontrakt

Wyjazdy

wyjazdy sporadyczne

Z których social media korzystasz?
Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij