Customer Service Specialist

nr ref. 9055-17; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Klient Banku Danych o Inżynierach

Opis pracodawcy:

Międzynarodowa firma - producent innowacyjnych rozwiązań i urządzeń w automatyce przemysłowej.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • wiedza z zakresu automatyki i elektroniki
  • znajomość budowy komputerów
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • orientacja na klienta
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Zakres obowiązków:

  • kontakt z klientem w sprawach serwisowych
  • rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych telefonicznie lub mailowo
  • przekazywanie złożonych problemów technicznych do działu serwisu
  • dbanie o satysfakcję klienta na każdym etapie usługi serwisowej

Firma oferuje:

  • pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Miejsce podjęcia pracy

Warszawa

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

praca stacjonarna

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij