Specjalista ds. Obsługi Klienta (narzędzia ścierne)

nr ref. 10568-22; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Klient Banku Danych o Inżynierach.

Opis pracodawcy:

Światowy producent renomowanych narzędzi i systemów narzędzi dla wszystkich branż przemysłu.

Wymagania:

  • student 4-5 roku politechniki lub innej szkoły wyższej technicznej (kierunki: mechaniczne, budowa maszyn lub pokrewne)
  • dyspozycyjność pozwalająca podjęcie pracy na etacie
  • chęć dalszej nauki w renomowanej firmie z kapitałem zagranicznym
  • znajomość j. angielskiego - ogólnego i technicznego (wymagana kontaktami za granicą)
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • oczekiwana samodzielność, odpowiedzialność i proaktywność
  • nastawienie na długoletnią współpracę
  • prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków:

  • uzgadnianie z klientem/producentem parametrów technicznych narzędzi
  • wprowadzanie zamówień do systemu
  • monitorowanie zamówień i dostaw
  • analiza planów klienta
  • wystawianie faktur i faktur korygujących
  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
  • współpraca ze sprzedawcami i pracownikami Centrali firmy
  • rozpatrywanie reklamacji klientów

Firma oferuje:

  • pracę na etat w renomowanej firmie
  • pracę z doświadczonymi i otwartymi współpracownikami
  • stanowisko do objęcia "od zaraz"
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • stabilna praca przy komputerze w środowisku wysoce specjalistycznym

Miejsce podjęcia pracy

Warszawa

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

praca stacjonarna

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij