Specjalista ds. Zakupów Technicznych i Inwestycyjnych

nr ref. 10577-22; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Grupa PCC

Opis pracodawcy:

Grupa PCC przypomina zbiór nieustannych reakcji chemicznych. To tutaj, dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, z drobnych atomów powstają wielkie rzeczy! Dołącz do nas! Zostań częścią zespołu, który stawia na współpracę tworząc przy tym przyjazne oraz innowacyjne środowisko pracy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane po wydziale mechanicznym lub pokrewne)
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • znajomość SAP/R3 będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność skutecznego wyszukiwania potencjalnych dostawców oraz negocjowania warunków zakupu
  • samodzielność, dokładność i doskonała organizacja pracy
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w pełnione obowiązki

Zakres obowiązków:

  • wyszukiwanie dostawców do zakupów usług i materiałów technicznych, strategicznych na potrzeby nowych inwestycji w Grupie PCC
  • analiza wymagań klientów wewnętrznych (inżynierów technicznych, kierowników projektu) w zakresie dostaw i wykonawstwa w zakresie zakupów nieprodukcyjnych (usługowych lub inwestycyjnych)
  • przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie akcji ofertowych na platformie zakupowej i analiza otrzymanych ofert z platformy zakupowej (www.zakupy.pcc.pl)
  • kontakt z dostawcami polskimi i zagranicznymi w zakresie ustaleń warunków zakupów usług i materiałów technicznych
  • kontrola prawidłowości rozliczeń zleceń zakupów urządzeń i usług w systemie SAP, na zamówieniach i fakturach
  • tworzenie dokumentów zobowiązań (zlecenia, umowy, aneksy) z dostawcami i podwykonawcami przy wsparciu działu prawnego
  • sporządzanie analiz rynku dostawców
  • udział w zespołach prowadzących inwestycje na terenie firmy

Firma oferuje:

  • możliwość rozwoju zawodowego w dużej organizacji o zasięgu międzynarodowym
  • ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy
  • brak monotonii i rutyny w pracy (nie ma zakupów powtarzalnych, dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu)
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • atrakcyjny pakiet socjalny (szkolenia, kursy, piknik firmowy, siłownia na terenie firmy, dofinansowanie do wczasów, karty MultiSport, studiów podyplomowych, możliwość ubezpieczenia grupowego)

Miejsce podjęcia pracy

Brzeg Dolny

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

praca stacjonarna

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij