Area Facility Manager
nr ref. 8694-16;
Pracodawca:
American Restaurants Sp. z o.o.
Opis pracodawcy:
AmRest to firma prowadząca najsłynniejsze sieci gastronomiczne na całym świecie. Nasze marki w Europie Środkowej to KFC, Pizza Hut, Burger King oraz Starbucks. Zarządzamy ponad 1000 restauracjami i kawiarniami, zatrudniając blisko 20 tys. pracowników. Każdego dnia, poprzez naszą kulturę Bring Fun to Life! dostarczamy naszym klientom wyborne smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane mechanika, elektronika, elektryka, budownictwo lub energetyka
- znajomość specyfiki problemów technicznych w restauracjach, centrach handlowych
- uprawnienia SEP min. 1,5 KV - mile widziane
- doświadczenie w zakresie zarządzania i współpracy z firmami zewnętrznymi
- ugruntowana wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania budżetem i kosztami
- dobre umiejętności planowania i organizacji pracy własnej, terminowość i rzetelność
- elastyczność i umiejętność pracy w szybko zmieniającym się, dynamicznym środowisku
- prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Excel
Zakres obowiązków:
- zapewnienie ciągłości procesu sprzedaży we wszystkich restauracjach we wskazanym regionie poprzez regularne wizyty
- zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego i formalnego we wszystkich restauracjach w podległym regionie
- reprezentowanie firmy na zewnątrz. Organizacja i koordynowanie współpracy ze wszystkimi podmiotami zewnętrznymi. Organizacja przetargów, negocjacje cenowe, zapewnienie kosztów obsługi zgodnie z warunkami panującymi na rynku usług
- współpraca z działem Maintenance Helpdesk w procesie likwidacji usterek i zapewnienia funkcjonalności restauracji
- zarządzanie procesem HVAC w regionie przy wsparciu działu Maintenance
- zarządzanie i nadzór nad procesem renowacyjnym, odbiorowym (nowe restauracje oraz modernizacje) i gwarancyjnym
- przeprowadzanie szkoleń i audytów restauracji w podległym regionie
Firma oferuje:
- możliwość awansu, rozwoju zawodowego i osobistego
- unikalna kultura Bring Fun to Life, bez polityki i biurokracji
- możliwość wprowadzania nowych systemów i ulepszania obecnie istniejących
- bogaty pakiet benefitów i samochód służbowy
Miejsce podjęcia pracy
Katowice
Wymiar zatrudnienia
pełny etat
Rodzaj umowy
umowa o pracę
Jeśli nie masz konta w BDI a chciałbyś otrzymywać od nas podobne oferty pracy,
wpisz poniżej swój adres e-mail.
Dziękujemy!
Opuszczasz portal BDI i przechodzisz na zewnętrzną witrynę.
Jeśli strona nie przeładuje się w ciągu 3 sekund,
kliknij tutaj.
nowa oferta
oferta niewymagająca doświadczenia zawodowego
przyjęte zgłoszenie na ofertę*
zakończono przyjmowanie zgłoszeń*
oferta zgodna z Twoimi preferencjami*
aplikacja rozpatrywana*
aplikacja niezakwalifikowana do dalszych etapów*
oferta wygasająca
aplikacja przesłana do pracodawcy*
aplikacja wycofana*
zatrudnienie*
* - ikony dostępne tylko po zalogowaniu się w Błękitnej Strefie