Area Facility Manager

nr ref. 8694-16; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

American Restaurants Sp. z o.o.

Opis pracodawcy:

AmRest to firma prowadząca najsłynniejsze sieci gastronomiczne na całym świecie. Nasze marki w Europie Środkowej to KFC, Pizza Hut, Burger King oraz Starbucks. Zarządzamy ponad 1000 restauracjami i kawiarniami, zatrudniając blisko 20 tys. pracowników. Każdego dnia, poprzez naszą kulturę Bring Fun to Life! dostarczamy naszym klientom wyborne smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane mechanika, elektronika, elektryka, budownictwo lub energetyka
  • znajomość specyfiki problemów technicznych w restauracjach, centrach handlowych
  • uprawnienia SEP min. 1,5 KV - mile widziane
  • doświadczenie w zakresie zarządzania i współpracy z firmami zewnętrznymi
  • ugruntowana wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania budżetem i kosztami
  • dobre umiejętności planowania i organizacji pracy własnej, terminowość i rzetelność
  • elastyczność i umiejętność pracy w szybko zmieniającym się, dynamicznym środowisku
  • prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Excel

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie ciągłości procesu sprzedaży we wszystkich restauracjach we wskazanym regionie poprzez regularne wizyty
  • zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego i formalnego we wszystkich restauracjach w podległym regionie
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz. Organizacja i koordynowanie współpracy ze wszystkimi podmiotami zewnętrznymi. Organizacja przetargów, negocjacje cenowe, zapewnienie kosztów obsługi zgodnie z warunkami panującymi na rynku usług
  • współpraca z działem Maintenance Helpdesk w procesie likwidacji usterek i zapewnienia funkcjonalności restauracji
  • zarządzanie procesem HVAC w regionie przy wsparciu działu Maintenance
  • zarządzanie i nadzór nad procesem renowacyjnym, odbiorowym (nowe restauracje oraz modernizacje) i gwarancyjnym
  • przeprowadzanie szkoleń i audytów restauracji w podległym regionie

Firma oferuje:

  • możliwość awansu, rozwoju zawodowego i osobistego
  • unikalna kultura Bring Fun to Life, bez polityki i biurokracji
  • możliwość wprowadzania nowych systemów i ulepszania obecnie istniejących
  • bogaty pakiet benefitów i samochód służbowy

Miejsce podjęcia pracy

Katowice

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

częste wyjazdy

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij