Kierownik Działu Obsługi Klienta

nr ref. 8963-17; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Klient Banku Danych o Inżynierach

Opis pracodawcy:

Międzynarodowa firma produkcyjna w branży chemicznej.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane logistyka, transport lub kierunki pokrewne)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • znajomość procesów obszaru obsługi klienta
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość MS OFFICE w szczególności Excel
  • umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
  • zorientowanie na Klienta, precyzja w działaniu oraz terminowość

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta oraz zapewnienie wysokiej produktywności i jakości procesów Działu
  • rozwijanie relacji z klientem oraz dbanie o wysoką jakość satysfakcji z klientem, poprzez: dbanie o właściwą realizacją procedur obsługi klienta i wysyłki wyrobów, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących satysfakcji klienta, podejmowanie działań pro aktywnych w stosunku do potrzeb klienta
  • stworzenie i ciągłe doskonalenie procesów i procedur obsługi klienta
  • prawidłowa realizacja kontraktów i zamówień klientów krajowych i zagranicznych
  • koordynacja procesu dostarczenia produktów do klientów, zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi standardami firmy
  • odpowiedzialność za terminową realizację dostaw do odbiorców krajowych i zagranicznych; utrzymanie kontaktu z odbiorcami w toku realizowanych dostaw
  • transfer produktów z innych zakładów firmy w regionie EMEA: przygotowanie podległego działu oraz współpraca z pracowniami R&D, zespołami planowania produkcji, kontrolingu administracji sprzedaży i produkcji w celu realizacji dostaw wyrobów zamawianych przez wyznaczone jednostki innych zakładów grupy
  • przestrzeganie koniecznych i korporacyjnych standardów związanych z obsługą klienta
  • analizowanie i optymalizowanie przepływów wewnętrznych, rekomendowanie zmian mających na celu ich usprawnienia
  • utrzymanie i poprawa wskaźników operacyjnych produktów w tym: obsługa klienta, koszty transportu i terminowość realizacji dostaw produktów
  • zarządzanie budżetem Działu Obsługi Klienta
  • zarządzanie i koordynowanie pracy podległego Zespołu, organizowanie stanowisk pracy, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zasad BHP

Firma oferuje:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach

Miejsce podjęcia pracy

Cieszyn

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

praca stacjonarna

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij