Kierownik Realizacji Robót (branża mechaniczna)

nr ref. 9201-17; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o.

Opis pracodawcy:

Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. jest liderem wśród dostawców usługi kompleksowego utrzymania ruchu, remontów, projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych. Nasze usługi realizujemy w branżach: mechanicznej, elektrycznej i AKPIA, obmurzy ogniotrwałych, izolacji termicznych, rusztowań i usług diagnostycznych. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Bilfinger

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu mechanicznym (preferowany MEL, energetyka, budowa maszyn)
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy związanej z realizowaniem projektów remontowych i/lub serwisowych w branży mechanicznej na obiektach przemysłowych
  • minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu robót w branży mechanicznej (organizacja site'ów, alokacja zasobów wykonawczych, raportowanie postępu prac, nadzorowanie poziomu wykonania budżetu, pozyskiwanie prac dodatkowych)
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołami wykonawczymi własnymi i podwykonawcami
  • doświadczenie w tworzeniu i monitorowaniu wykonania budżetu
  • praktyczna znajomość wyceny i kosztorysowania prac mechanicznych
  • doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi (dostawcy, podwykonawcy, klienci)
  • bardzo dobra znajomość MS Office, mile widziany MS Project i AutoCAD, SAP, NORMA
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość podstaw metodyk zarządzania projektami, w szczególności PMI/PRINCE
  • prawo jazdy kat. B
  • atutem będzie znajomość technologii prac mechanicznych dla branży energetycznej (remonty i modernizacje)
  • atutem będzie doświadczanie w doradztwie technicznym dla klientów zewnętrznych
  • atutem będzie posiadanie aktualnego Świadectwa Kwalifikacyjnego - D gr. 2

Zakres obowiązków:

  • udział w procesie ofertowania (obmiary, wyceny, kosztorysy)
  • opracowywanie wymaganej dokumentacji realizacji robót (projektu), w tym harmonogram, budżet, POR, BIOZ, POŚ, PZJ itp
  • planowanie, organizowanie i nadzór nad wykonawstwem robót
  • zarządzanie i alokacja zasobów (ekipy własne i podwykonawcy)
  • monitorowanie podstawowych KPI realizowanych robót/optymalizowanie kosztów robót
  • rozliczanie końcowe projektów oraz opracowywanie dokumentacji poprojektowej

Firma oferuje:

  • pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, w firmie zajmującej pozycję jednego z europejskich liderów usług utrzymania ruchu
  • ambitne wyzwania i możliwość realnego wpływu na politykę i strategię sprzedażową firmy, kształtowania kierunku współpracy z obecnymi i przyszłymi klientami
  • możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach, kursach i szkoleniach
  • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone pakietem benefitów pozapłacowych
  • umowę o pracę

Miejsce podjęcia pracy

Warszawa

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

wyjazdy sporadyczne

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij