Pracownik Back Office ds. Rozwoju Baz Danych

nr ref. 9230-17; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Cert Partner Sp. z o.o. Sp.k.

Opis pracodawcy:

Cert Partner to firma z wieloletnim doświadczeniem. Działamy na polskim rynku od ponad trzynastu lat, wcześniej pod nazwą LUC - CE CONSULTING, w tym czasie pomogliśmy wielu firmom w tematyce bezpieczeństwa technicznego. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte, realizujemy wdrożenia i kompleksowe doradztwo w zakresie oznaczenia CE, minimalnych wymagań BHP, pomagamy w kwestii spełniania norm oraz certyfikacji.

Zapraszamy Cię do naszego Zespołu. Naszą misją, celem i pracą jest wsparcie producentów w ocenie zgodności z przepisami prawnymi i normami ich produktów, badanie m.in., czy dostarczone użytkownikom bądź używane przez nich produkty są zgodne z wymaganiami związanymi z bezpieczeństwem i oceną zgodności wyrobu, pomagamy firmom certyfikującym i jednostkom badawczym oraz ich klientom w przygotowaniu się do badań i certyfikacji swoich produktów, osób i systemów zarządzania, szkolimy z norm i przepisów prawa związanych z tematem bezpieczeństwa i oceny zgodności wyrobu, pomagamy organizacjom biznesowym m.in. w działaniach prewencyjnych, np. w zwiększeniu świadomości rynku w zakresie wymagań bezpieczeństwa.

W codziennej pracy kierujemy się następującymi wartościami:
1. PARTNERSTWO - Wspieramy się wzajemnie, aby razem osiągnąć wspólny cel.
2. ODPOWIEDZIALNOŚĆ - Czujemy się w obowiązku za powierzone nam zadania.
3. PROFESJONALIZM - Stawiamy na ciągłe podnoszenie naszych kwalifikacji.
4. JAKOŚĆ - Dbamy o szczegóły.
5. UCZCIWOŚĆ - To na niej budujemy wzajemne zaufanie.
6. BEZPIECZEŃSTWO - Od naszych działań zależy życie, zdrowie i powodzenie naszych Klientów.

DOŁĄCZ DO ZESPOŁU CERT PARTNER I POMÓŻ NAM TWORZYĆ BEZPIECZNE PRODUKTY.

Wymagania:

WYMAGANIA:

  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność samodzielnego ustalania celów,
  • samodyscyplina,
  • skuteczne i sprawne poruszanie się w środowisku internetowym,
  • bardzo dobra znajomość MS OFFICE z naciskiem na arkusz EXCEL.

MILE WIDZIANE:
  • język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • studenci opolskich uczelni wyższych.

Zakres obowiązków:

Pracownik Back Office ds. Rozwoju Bazy Danych, będzie odpowiedzialny za rozbudowę i uporządkowanie posiadanej baz danych. Wspiera również rozwijanie systemu zarządzającego bazami danych. Do jego obowiązków należy również dokumentacja i prezentacja wyników oraz optymalizacja procesów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi odznaczać się sprawnym poruszaniem po internecie, oraz znakomitą organizacją pracy.

ZADANIA:

  • rozbudowa aktualnie posiadanej bazy klientów przy użyciu narzędzi: internet, telefon,
  • aktualizacja posiadanej bazy klientów przy użyciu narzędzi: internet, telefon,
  • praca z systemem CRM,
  • praca w środowisku MS OFFICE.

PRACA NA STANOWISKU: PRACOWNIK BACK OFFICE DS. ROZWOJU BAZ DANYCH, może mieć charakter stałej pracy w oparciu o umowę o pracę lub charakter dorywczy w oparciu o umowę zlecenie lub kontrakt, w zależności od preferencji pracownika. Praca może być świadczona zdalnie.

Firma oferuje:

  • wynagrodzenie: podstawa + system premiowy,
  • elastyczne formy zatrudnienia lub umowę o pracę (w zależności od preferencji pracownika)
  • elastyczny czas pracy (w zależności od preferencji pracownika)
  • pracę biurową w siedzibie firmy lub poza jej siedzibą (w zależności od preferencji pracownika)

Miejsce podjęcia pracy

Opole

Wymiar zatrudnienia

pełny etat, część etatu

Rodzaj umowy

umowa o pracę, samozatrudnienie, kontrakt, zlecenie / umowa o dzieło

Wyjazdy

praca stacjonarna

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij