Inżynier Technicznego Wsparcia Klienta

nr ref. 9865-18; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Balluff Sp. z o.o.

Opis pracodawcy:

Balluff jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań automatyki przemysłowej, systemów identyfikacji przemysłowej RFID, systemów Machine Vision oraz sieci przemysłowych. Jest globalną firmą obecną w ponad 60 lokalizacjach na całym świecie, z 9 centrami rozwojowymi i zakładami produkcyjnymi. Do naszego Centrum Inżynieryjno-Aplikacyjnego we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (automatyka/elektronika)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • skuteczna umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • zaangażowanie i samodzielność w działaniu
  • umiejętność organizowania własnej pracy
  • entuzjazm i pozytywne podejście do stawianych wyzwań

Zakres obowiązków:

  • merytoryczna obsługa zapytań technicznych oraz konsultacje aplikacyjne
  • obsługa serwisowa w ramach procesów Pre i After-Sales
  • telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa Klienta
  • rozwijanie współpracy z Klientami

Firma oferuje:

  • pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzupełnione o szereg benefitów
  • stały rozwój zawodowy i osobisty

Miejsce podjęcia pracy

Wrocław

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

praca stacjonarna

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij