Serwisant / Wdrożeniowiec
nr ref. 9908-18;
Pracodawca:
ALTAREX
Opis pracodawcy:
ALTAREX jest dystrybutorem urządzeń do druku oraz odczytu kodu kreskowego i RFID.
Działa na rynku od 1992 roku. Dzięki zdobytej przez ten czas wiedzy i doświadczeniu, może spełnić nawet najbardziej nietypowe oczekiwania klientów.
Zapewniając kompleksową obsługę w zakresie systemów AUTO ID:
- tworzymy od podstaw lub dobieramy gotowe oprogramowanie, odpowiadające potrzebom klientów,
- pomagamy w doborze właściwego sprzętu, również spoza katalogu AutoID
- przeprowadzamy pełne wdrożenie, instalację i szkolenie,
- projektujemy i przeprowadzamy instalację sieci WiFi
- zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
- dokonujemy przeglądów okresowych sprzętu,
- dostarczamy materiały eksploatacyjne
W ofercie znajdą się następujące grupy produktów: *drukarki etykiet, *drukarki kart, *skanery kodów kreskowych, *terminale, *weryfikatory jakości druku kodów kreskowych, *systemy kasowe, *wagi handlowe, *materiały eksploatacyjne, *oprogramowanie oraz * inne, nietypowe produkty spoza podstawowego katalogu AutoID.
Wymagania:
- znajomość i doświadczenia ze sprzętem AutoID (skanery, terminale, drukarki kodów kreskowych, itp.)
- wykształcenie min. średnie techniczne (elektronika, informatyka, pokrewne)
- dobra znajomość zagadnień informatycznych, w tym podstawowych systemów operacyjnych WINDOWS, Android itp.
- doświadczenie zawodowe w Dziale Serwisu i/lub Wsparcia Technicznego przy obsłudze urządzeń z dziedziny informatyki, elektroniki (komputery, drukarki, wagi, czytniki, itp.) - min. 3 lata
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, komunikatywność
- cierpliwość w kontaktach z klientami i przy rozwiązywaniu problemów
- dobra znajomość j. angielskiego (czytanie instrukcji techn., uczestnictwo w szkoleniach, rozmowy telefoniczne i uzgodnienia z producentami sprzętu)
- własny samochód + prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:
- świadczenie usług na rzecz Klientów Firmy (instalacje, doradztwo, wsparcie techniczne, szkolenia, przeglądy)
- przygotowanie zakupionego sprzętu dla Klienta (testy, konfiguracja, przygotowanie do wysyłki)
- diagnozowanie problemów lub diagnozowanie potrzeb klientów
- wyszukiwanie odpowiedniego sprzętu odpowiadającego potrzebom klienta, testy
- wdrożenie, konfigurowanie urządzeń zgodnie z wymogami klienta
- działalność serwisową (diagnoza, naprawy, obsługa reklamacji)
- wizyty serwisowe u klientów
Firma oferuje:
Oferujemy pracę:
- stabilną, na pełnym etacie na podstawie umowy o pracę
- w wymiarze 8 godzin dziennie (nadgodziny jedynie w uzasadnionych przypadkach)
- ze wszelkimi niezbędnymi szkoleniami
- w miłej atmosferze jaką znajdziesz tylko w naszej Firmie
Miejsce podjęcia pracy
Warszawa
Wymiar zatrudnienia
pełny etat
Rodzaj umowy
umowa o pracę
Wyjazdy
wyjazdy sporadyczne
Jeśli nie masz konta w BDI a chciałbyś otrzymywać od nas podobne oferty pracy,
wpisz poniżej swój adres e-mail.
Dziękujemy!
Opuszczasz portal BDI i przechodzisz na zewnętrzną witrynę.
Jeśli strona nie przeładuje się w ciągu 3 sekund,
kliknij tutaj.
nowa oferta
oferta niewymagająca doświadczenia zawodowego
przyjęte zgłoszenie na ofertę*
zakończono przyjmowanie zgłoszeń*
oferta zgodna z Twoimi preferencjami*
aplikacja rozpatrywana*
aplikacja niezakwalifikowana do dalszych etapów*
oferta wygasająca
aplikacja przesłana do pracodawcy*
aplikacja wycofana*
zatrudnienie*
* - ikony dostępne tylko po zalogowaniu się w Błękitnej Strefie