Serwisant / Wdrożeniowiec

nr ref. 9908-18; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

ALTAREX

Opis pracodawcy:

ALTAREX jest dystrybutorem urządzeń do druku oraz odczytu kodu kreskowego i RFID. Działa na rynku od 1992 roku. Dzięki zdobytej przez ten czas wiedzy i doświadczeniu, może spełnić nawet najbardziej nietypowe oczekiwania klientów.

Zapewniając kompleksową obsługę w zakresie systemów AUTO ID:
- tworzymy od podstaw lub dobieramy gotowe oprogramowanie, odpowiadające potrzebom klientów,
- pomagamy w doborze właściwego sprzętu, również spoza katalogu AutoID
- przeprowadzamy pełne wdrożenie, instalację i szkolenie,
- projektujemy i przeprowadzamy instalację sieci WiFi
- zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
- dokonujemy przeglądów okresowych sprzętu,
- dostarczamy materiały eksploatacyjne

W ofercie znajdą się następujące grupy produktów: *drukarki etykiet, *drukarki kart, *skanery kodów kreskowych, *terminale, *weryfikatory jakości druku kodów kreskowych, *systemy kasowe, *wagi handlowe, *materiały eksploatacyjne, *oprogramowanie oraz * inne, nietypowe produkty spoza podstawowego katalogu AutoID.

Wymagania:

  • znajomość i doświadczenia ze sprzętem AutoID (skanery, terminale, drukarki kodów kreskowych, itp.)
  • wykształcenie min. średnie techniczne (elektronika, informatyka, pokrewne)
  • dobra znajomość zagadnień informatycznych, w tym podstawowych systemów operacyjnych WINDOWS, Android itp.
  • doświadczenie zawodowe w Dziale Serwisu i/lub Wsparcia Technicznego przy obsłudze urządzeń z dziedziny informatyki, elektroniki (komputery, drukarki, wagi, czytniki, itp.) - min. 3 lata
  • łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, komunikatywność
  • cierpliwość w kontaktach z klientami i przy rozwiązywaniu problemów
  • dobra znajomość j. angielskiego (czytanie instrukcji techn., uczestnictwo w szkoleniach, rozmowy telefoniczne i uzgodnienia z producentami sprzętu)
  • własny samochód + prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:

  • świadczenie usług na rzecz Klientów Firmy (instalacje, doradztwo, wsparcie techniczne, szkolenia, przeglądy)
  • przygotowanie zakupionego sprzętu dla Klienta (testy, konfiguracja, przygotowanie do wysyłki)
  • diagnozowanie problemów lub diagnozowanie potrzeb klientów
  • wyszukiwanie odpowiedniego sprzętu odpowiadającego potrzebom klienta, testy
  • wdrożenie, konfigurowanie urządzeń zgodnie z wymogami klienta
  • działalność serwisową (diagnoza, naprawy, obsługa reklamacji)
  • wizyty serwisowe u klientów

Firma oferuje:

Oferujemy pracę:

  • stabilną, na pełnym etacie na podstawie umowy o pracę
  • w wymiarze 8 godzin dziennie (nadgodziny jedynie w uzasadnionych przypadkach)
  • ze wszelkimi niezbędnymi szkoleniami
  • w miłej atmosferze jaką znajdziesz tylko w naszej Firmie

Miejsce podjęcia pracy

Warszawa

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

wyjazdy sporadyczne

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij