znajomość analiz graficznych i interpretacji MSA, R&R
umiejętność pracy w zespole
zdolność analitycznego myślenia
umiejętność zarządzania czasem i zadaniami
dobra znajomość jęz. angielskiego (mile widziana znajomość jęz. niemieckiego)
prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
obsługa klienta i zarządzanie reklamacjami, w tym wdrożenie natychmiastowych działań zapobiegawczych, analiza przyczyn źródłowych, opracowanie 8D, Qinfo oraz rozpowszechnianie informacji o reklamacji wewnątrz zakładu
ciągły kontakt z klientem
przygotowanie audytów klienta i udział w nich
przygotowanie jakościowe wzorców początkowych i uzyskanie zwolnienia klienta PPAP (dokumentacja związana z dopuszczeniem produktu do produkcji)
planowanie i nadzór nad realizacją okresowej kontroli charakterystyk materiałów i komponentów (współpraca z kontrolą dostaw w zakresie aktualizacji planów kontroli, prowadzenie aktywności w zakresie QRQC)
udział w FMEA, proponowanie zmian usprawniających proces
przeprowadzanie audytów procesu, przygotowywanie planów działań oraz ich egzekucja
Firma oferuje:
umowę o pracę
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się zakładzie
dobre warunki pracy
Miejsce podjęcia pracy
Tychy
Wymiar zatrudnienia
pełny etat
Rodzaj umowy
umowa o pracę
Wyjazdy
praca stacjonarna
Jeśli nie masz konta w BDI a chciałbyś otrzymywać od nas podobne oferty pracy, wpisz poniżej swój adres e-mail.
Twój adres e-mail:
Niepoprawny adres e-mail
Dziękujemy!
Opuszczasz portal BDI i przechodzisz na zewnętrzną witrynę. Jeśli strona nie przeładuje się w ciągu 3 sekund,
kliknij tutaj.
Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności