Międzynarodowa firma produkcyjna z branży elektrotechnicznej.
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w kierunku zarządzania jakością)
min. 1 rok doświadczenia w planowaniu i koordynowaniu audytów u dostawców
wiedza pozwalająca na analizę błędów i rozwiązań związanych z audytem dostawców w zakresie ISO 9000 14001, TS 16949
znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
umiejętność pracy w zespole
umiejętność pracy pod presją czasu
Zakres obowiązków:
rozwijanie strategii SQA zapewnienia jakości u dostawców
analiza raportów 8D
dostarczanie dostawcom wymagań jakościowych
wprowadzanie planu audytów u nowych i strategicznych dostawców i nadzór nad ich realizacją
zatwierdzanie dostawców i poddostawców podczas wprowadzania nowych produktów/procesów
prowadzenie ewidencji reklamacji
identyfikowanie i wskazywanie dostawców
Firma oferuje:
możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
pełne wyzwań stanowisko pracy
Miejsce podjęcia pracy
woj. lubuskie
Wymiar zatrudnienia
pełny etat
Rodzaj umowy
umowa o pracę
Wyjazdy
wyjazdy sporadyczne
Jeśli nie masz konta w BDI a chciałbyś otrzymywać od nas podobne oferty pracy, wpisz poniżej swój adres e-mail.
Twój adres e-mail:
Niepoprawny adres e-mail
Dziękujemy!
Opuszczasz portal BDI i przechodzisz na zewnętrzną witrynę. Jeśli strona nie przeładuje się w ciągu 3 sekund,
kliknij tutaj.
Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności