Międzynarodowa firma produkcyjna w branży chemicznej.
Wymagania:
wykształcenie wyższe (mile widziane logistyka, transport lub kierunki pokrewne)
doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
znajomość procesów obszaru obsługi klienta
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
bardzo dobra znajomość MS OFFICE w szczególności Excel
umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
zorientowanie na Klienta, precyzja w działaniu oraz terminowość
Zakres obowiązków:
nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta oraz zapewnienie wysokiej produktywności i jakości procesów Działu
rozwijanie relacji z klientem oraz dbanie o wysoką jakość satysfakcji z klientem, poprzez: dbanie o właściwą realizacją procedur obsługi klienta i wysyłki wyrobów, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących satysfakcji klienta, podejmowanie działań pro aktywnych w stosunku do potrzeb klienta
stworzenie i ciągłe doskonalenie procesów i procedur obsługi klienta
prawidłowa realizacja kontraktów i zamówień klientów krajowych i zagranicznych
koordynacja procesu dostarczenia produktów do klientów, zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi standardami firmy
odpowiedzialność za terminową realizację dostaw do odbiorców krajowych i zagranicznych; utrzymanie kontaktu z odbiorcami w toku realizowanych dostaw
transfer produktów z innych zakładów firmy w regionie EMEA: przygotowanie podległego działu oraz współpraca z pracowniami R&D, zespołami planowania produkcji, kontrolingu administracji sprzedaży i produkcji w celu realizacji dostaw wyrobów zamawianych przez wyznaczone jednostki innych zakładów grupy
przestrzeganie koniecznych i korporacyjnych standardów związanych z obsługą klienta
analizowanie i optymalizowanie przepływów wewnętrznych, rekomendowanie zmian mających na celu ich usprawnienia
utrzymanie i poprawa wskaźników operacyjnych produktów w tym: obsługa klienta, koszty transportu i terminowość realizacji dostaw produktów
zarządzanie budżetem Działu Obsługi Klienta
zarządzanie i koordynowanie pracy podległego Zespołu, organizowanie stanowisk pracy, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zasad BHP
Firma oferuje:
atrakcyjne warunki zatrudnienia
pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach
Miejsce podjęcia pracy
Cieszyn
Wymiar zatrudnienia
pełny etat
Rodzaj umowy
umowa o pracę
Wyjazdy
praca stacjonarna
Jeśli nie masz konta w BDI a chciałbyś otrzymywać od nas podobne oferty pracy, wpisz poniżej swój adres e-mail.
Twój adres e-mail:
Niepoprawny adres e-mail
Dziękujemy!
Opuszczasz portal BDI i przechodzisz na zewnętrzną witrynę. Jeśli strona nie przeładuje się w ciągu 3 sekund,
kliknij tutaj.
Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności