Menadżer Produktu - Oprogramowanie Safety

nr ref. 10359-20; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Cert Partner Sp. z o.o. Sp.k.

Opis pracodawcy:

Kim jesteśmy?
Cert Partner jest rodzinną firmą, która od 17 lat zajmuje się oceną zgodności produktów z wymaganiami bezpieczeństwa. Specjalizujemy się w bezpieczeństwie maszyn i produktów, podlegających wymaganiom oznaczenia CE. Prowadzimy szkolenia, doradzamy, przeprowadzamy audyty i pomagamy naszym Klientom dostosować produkty do wymagań bezpieczeństwa. Dostarczamy również oprogramowanie wspomagające proces oceny zgodności, oceny ryzyka i certyfikacji maszyn. Realizujemy projekty dla najmniejszych jak i największych światowych firm produkcyjnych, wspierając je naszą ekspercką wiedzą i doświadczeniem. Wspomagamy również najbardziej znane na świecie jednostki certyfikujące.

Jacy jesteśmy na co dzień?
Bardzo cenimy współpracę i dobrą atmosferę w pracy. Dlatego dbamy o wzajemne wsparcie i koleżeńskie relacje zarówno ze współpracownikami jak i przełożonymi. Motywuje nas praca z ludźmi z własną inicjatywą, którzy nie potrzebują szczegółowych wytycznych, by rozpocząć działanie. Uwielbiamy pracować z ludźmi, którzy potrafią być samodzielni i odpowiedzialni za swój obszar działania w firmie, a zarazem tymi, którzy czasem zainteresują się, czy ktoś inny w zespole nie potrzebuje pomocy w realizacji wspólnego celu. Jeżeli TY również chcesz współtworzyć takie przyjazne warunki pracy, to serdecznie zapraszamy Cię do nas.

DOŁĄCZ do naszego zespołu! Aplikuj na powyższe stanowisko.

Wymagania:

Tym nas do siebie przekonasz - czego oczekujemy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
  • dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
  • chęci i zdolności do szybkiego uczenia się,
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
  • dobrej organizacji pracy własnej i dużej samodzielności,
  • wykształcenia wyższego technicznego, bądź na kierunkach ścisłych (preferowana mechatronika, elektrotechnika, automatyka, budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne),
  • zainteresowania sprawami bezpieczeństwa i certyfikacji produktów,
  • dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
  • czynnego prawa jazdy kat. B,
  • gotowości do wyjazdów służbowych (wizyty u klientów, szkolenia, konferencje),
  • mile widziana wiedza z obszaru zarządzania projektami (PRINCE 2, Agile).


Jeżeli uważasz, że nie spełniasz wszystkich powyższych kryteriów, ale chcesz to zmienić, ZGŁOŚ SIĘ DO NAS - pomożemy Ci się rozwinąć.

Zakres obowiązków:

Co będziesz robił na tym stanowisku?
Będziesz:

  • kontaktował się z klientami telefonicznie i osobiście, doradzając w doborze odpowiednich składników oprogramowania oraz związanych z nim szkoleń,
  • przygotowywał oferty sprzedaży i negocjował jej warunki,
  • odpowiadał za realizację zamówień i raportowanie wyników sprzedaży,
  • prowadził bieżącą obsługę i wsparcie klientów krajowych i zagranicznych,
  • przygotowywał i prowadził szkolenia stacjonarne dla użytkowników oprogramowania,
  • opracowywał nowe produkty (np. biblioteki, listy kontrolne, projekty szablonowe itp.),
  • tłumaczył/weryfikował tłumaczenie składników oprogramowania na j. polski,
  • współpracował z producentami oprogramowania safety,
  • współtworzył i tłumaczył treść materiałów reklamowych (ulotek, broszur itp.),
  • pisał teksty promocyjne (na WWW, do bloga, czasopism i portali branżowych),
  • kontrolował przebieg i wyniki kampanii reklamowych i marketingowych produktu,
  • przygotowywał i prowadził pokazy i szkolenia internetowe (webinary),
  • tworzył prezentacje i przedstawiał je na wydarzeniach branżowych (konferencje, targi),
  • współpracował z innymi działami firmy (np. działem marketingu, szkoleń, certyfikacji).

Firma oferuje:

Co damy w zamian?

  • ciekawą i urozmaiconą pracę, dającą duże możliwości wykazania się własną inwencją,
  • wynagrodzenie: podstawa + premia za wyniki,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w zakresie sprzedażowym i inżynierskim,
  • dużą ilość szkoleń inżynierskich, marketingowych i sprzedażowych oraz wsparcie merytoryczne,
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin),
  • narzędzia i materiały niezbędne do pracy,
  • pracę w Opolu w godzinach 8:00 - 16:00, w młodym i zaangażowanym zespole.

Miejsce podjęcia pracy

Opole

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

wyjazdy sporadyczne

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij