Inżynier Serwisu

nr ref. 9942-18; Dodatkowa informacja

Pracodawca:

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.

Opis pracodawcy:

Jesteśmy serwisem urządzeń elektronicznych.
Naprawiamy ponad milion urządzeń rocznie. Pomagamy firmom takim jak HTC, Huawei, Microsoft, Motorola, Nokia, Samsung, Wiko, ZTE, Orange, Play, Polkomtel oraz T-Mobile dostarczyć ich Klientom jak najlepszą obsługę posprzedażową. Dostarczamy wsparcia dla szerokiego zakresu produktów: telefonów komórkowych, laptopów, modemów, kart modemowych, płyt głównych laptopów i telefonów, czytników kart płatniczych i innych urządzeń.
Bazując na sukcesie, odniesionym na rynku serwisu urządzeń elektronicznych, stale rozszerzamy swoją ofertę, wprowadzając nowe rozwiązania, takie jak testowanie i diagnostyka nowych produktów, obsługa podmiotów, dostarczających rozszerzone usługi gwarancyjne i ubezpieczeniowe użytkownikowi końcowemu, innowacyjne rozwiązania IT, R&D.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (lub studenci ostatnich lat studiów) w dziedzinie elektroniki lub telekomunikacji
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
  • wiedza na temat systemów radiokomunikacyjnych
  • zainteresowania w zakresie napraw sprzętu elektronicznego
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • zdolności organizacyjne
  • umiejętność wyszukiwania informacji technicznych
  • zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • silna motywacja do pracy

Zakres obowiązków:

W okresie wdrożenia zapoznasz się:

  • z procesem napraw urządzeń elektronicznych
  • z dokumentacją serwisową i techniczną
  • będziesz uczestniczył w tworzeniu instrukcji napraw urządzeń
  • poznasz proces wprowadzania nowych produktów (proces NPI)

Docelowo Twoje obowiązki będą obejmowały:
  • aktywny udział w opracowywaniu dokumentów, procedur związanych z wdrażaniem nowych produktów i nadzór nad dostępną dokumentacją serwisową i techniczną
  • świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników serwisu dokonujących napraw urządzeń elektronicznych
  • rozwiązywanie problemów technicznych w obszarach operacyjnych
  • przygotowywanie i aktualizacja metodyki napraw najczęściej występujących usterek
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych

Firma oferuje:

  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku - globalna firma z kapitałem amerykańskim - 14 000 Pracowników, 93 oddziały w 27 krajach na wszystkich kontynentach
  • dostęp do nowoczesnych technologii - praca w serwisie zaawansowanych technicznie urządzeń elektronicznych, nowoczesne narzędzia pracy, własny dział R&D
  • prestiż - pracujemy dla największych światowych producentów takich jak Samsung, HTC, Lenovo, Huawei, Microsoft, Motorola
  • stabilność zatrudnienia- 42 lata doświadczenia i sukcesów na rynku amerykańskim, 17 lat na rynku polskim
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy, szkolenia techniczne
  • konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny

Miejsce podjęcia pracy

Janki k. Warszawy

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

wyjazdy sporadyczne

Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij